بهترین دستورات آشپزی

غذاها با چند دستور تست شده و بهترین آنها ذکر شده است و دستور بعضی از غذاهای فرنگی مطابق ذائقه ایرانی کمی تغییر کرده است :)

بهترین دستورات آشپزی

غذاها با چند دستور تست شده و بهترین آنها ذکر شده است و دستور بعضی از غذاهای فرنگی مطابق ذائقه ایرانی کمی تغییر کرده است :)

رژیم لاغری پانزده روزه

اول از نی نی سایت تشکز میکنم چون این رژیم واقعا مؤثر از اونجا استخراج کردم 

طبق نظرات اعضا سایت   www.ninisite.com  واقعا رژیم نتیجه بخش بوده  

 

 

 این برنامه انقلابی(رژیم 15 روزه) با سرعت و آسان باعث کم شدن و سوزاندن چربی در بدن می شود،بهترین مشخصه این رژیم این است که بدن را وادار به سوزاندن سریع چربیها می کند و مانع بازگشت وزن از دست رفته میشود از همه مهمتر این رژیم روی مرکز اشتها در مغز اثر میگذارد و اشتها کم میشود .  

 

نکات مهم مهم مهم:  

ممکن است میزان از دست رفتن اب بدن در روزهای اول زیادباشد و حالت سستی به شما دست دهد که برای از بین بردن این حالت حتما در طول روز 8 لیوان آب بنوشید

این رژیم 15 روز است و به همین دلیل آسان است و در صورت اجرای دقیق بسیار موثر است به دلیل اینکه رژیم خاصی دارد و شما از رژیم خسته نمی شوید . این رژیم سوخت و سازبدن را تغییر میدهد و به همین دلیل پس از پایان مدت آن میشود بصورت معمول غذا خورد،بدون آنکه اضافه وزن بیاورید.

لازم به ذکر است که این رژیم را به همان صورت و بدون کوچکترین تغییری انجام دهید و بخاطر داشته باشید چنانچه بین وعده های غذا حتی آب نبات و یا شکلات خورده شود رژیم باید قطع گردد و پس از دو ماه دوباره از نو شروع کنید

مدت آن فقط 15 روز است نه کمتر و نه بیشتر که 12 روز آن رژیم اصلی است و به مدت 3 روز رژیم نگهدارنده بسیار آسان گرفته میشود ،با گرفتن این 12 روز و 3 روز رژیم نگهدارنده وزن تا یکسال به همان صورت باقی می ماند و شما در این یکسال اضافه وزن پیدا نمی کنید،در این رژیم قهوه یا چای نباید عوض شودو قند و خرما در همان موعد اعلام شده میل شود،چنانچه این رژیم را بطور دقیق انجام دهید پس از پایان آن بین 8 الی 10 کیلو از وزن شما کاسته می شود و 10 الی 15 سانتیمتر از سایز شما کم میشودشاید باور نکنید ، ولی بعد از پایان رژیم باور خواهید کرد که رژیم ما معجزه است.  

اگر رژیم را بطور دقیق بگیرید ،یعنی چیزی اضافه بر مواد رژیم میل نکنید و به قول معروف ناخنک به غذا ها نزنید حتما وزن و سایز کم می کنید.(هر یک از مواد رژیم به منظور خاصی تهیه شده) در صورتیکه وزن شما بیش از 70 کیلو گرم است میتوانید 12 روز رژیم را گرفته سپس 3 روز رژیم نگهدانده را بگیرید و بعد دوباره 12 روز رژیم بگیرید تا به وزن و سایز دلخواه خود برسید اگر در طول روز گرسنه شدید بین غذاآب یا چای کمرنگ بدون قند بنوشید.  

این رژیم برای افرادی طراحی شده که از سلامتی جسمی خوبی برخوردار هستند و بیماری خاصی مانند فشار خون ،ناراحتی قلبی و زخم معده و ... ندارند.حتما توصیه میشود این رژیم را از یک روز تعطیل شروع کنید.

بعد از 15 روز میتوانید بصورت معمول غذا بخورید حتی شیرینی جات ولی پرخوری نکنید. در صورتیکه بعد از 6 الی 10 ماه تا اندازه سه کیلو اضافه وزن پیدا کردید فقط کافی است همین سه روز رژیم نگهدارنده را بگیرید 

 

در صورت در دسترس نبودن و یا دوست نداشتن گوشت قرمز ،گوشت سفید و تخم مرغ موجود در این رژیم میتوانید مواد غذایی زیر را در وعده و جای گوشت سفید ،قرمز و تخم مرغ جایگزین کنید 

1-بورانی کدو: 3 عدد کدوی متوسط را حلقه حلقه کنید و با یک عدد گوجه فرنگی خرد شده و یک قاشق غذا خوری روغن مایع پخته وبا یک لیوان ماست بدون جربی میل کنید

2-بورانی اسفناج:نیم کیلو اسفناج را با کمی نمک پخته و با یک لیوان ماست بدون چربی میل کنید

3-عدسی: یک فنجان عدس پخته را با آب لیمو میل کنید

4- سالاد کرفس: دو لیوان کرفس ریز شده را به همراه نمک و یک عدد گوجه فرنگی به همراه سس آب لیمو میل کنیدو(این سالاد در لاغری بسیار موثر است

5- سس آبلیمو:دو قاشق ماست و یک قاشق روغن زیتون و یک قاشق آبلیمو، نمک و فلفل به اندازه کافی

6-سوپ مرغ یک لیوان: نصف فنجان سیب زمینی خرد شده ،یک فنجان هویج خرد شده و نصف فنجان نخود فرنگی کمی نمک و آب لیمو.  

 

روزی 6 نوبت و هر نوبت 11 مرتبه نفس عمیق ، این ورزش معادل 3 کیلومتر دویدن چربی را در بدن شما می سوزاند

پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید شکم و با سن را به داخل بکشیدوبوسیله بینی   ریه ها را از هوا پر کنید و به آرامی دستها را بالا ببرید و از 1 تا 10 بشماریدوبعد از راه دهان هوای داخل ریه را خارج کنید و به آرامی دستها را پایین آورید و دوباره از نو شروع کنید تا 11 مرتبه.   

  

روز اول:

صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند

نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+اسفناج پخته+یک عدد گوجه فرنگی

شام: 300 گرم گوشت پخته یا کبابی +کاهو +آب لیمو

روز دوم:

صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند

نهار:10 ورق کالباس مرغ+یک لیوان ماست کم چربی

شام: 300 گرم گوشت پخته یا کبابی +کاهو +آب لیمو

روز سوم:

صبحانه :یک فنجان چای+دو عدد خرما

نهار : نصف سینه مرغ پخته یا کبابی +کاهو+سس آب لیمو

شام:سالاد کرفس+گوجه فرنگی+آب لیمو

روز چهارم:

صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند+یک ورق نان تست

نهار :یک لیتر آب میوه ترجیحا سیب یا هویج+یک لیوان ماست

شام: 3 عدد تخم مرغ سفت +هویج رنده شده+200 گرم پنیر رژیمی یا کم نمک

روز پنجم:

صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند+یک ورق نان تست

نهار:یک ماهی پخته یا کبابی کامل+یک قاشق چایخوری کره +آبلیمو

شام:300 گرم گوشت پخته یا کبابی+کاهو+کرفس

روز ششم:

صبحانه :یک فنجان چای+دو عدد خرما

نهار:10 ورق کالباس مرغ+یک لیوان ماست کم چربی

شام: نصف سینه مرغ پخته یا کبابی +کاهو+ آب لیمو+روغن زیتون

روز هفتم:

صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند+یک ورق نان تست

نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+یک ورق کالباس+کاهو

شام :سالاد کلم+گوجه فرنگی+سس آبلیمو+یک عدد میوه

روز هشتم:

صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند

نهار : نصف سینه مرغ پخته یا کبابی +کاهو+ آب لیمو

شام: 300 گرم گوشت پخته یا کبابی +کاهو +آب لیمو+یک عدد میوه

روز نهم:

صبحانه :یک لیوان شیر

نهار : نصف سینه مرغ پخته یا کبابی +کاهو+ آب لیمو

شام :سالاد کاهو+خیار+گوجه فرنگی+سس آبلیمو+یک عدد میوه

روز دهم:

صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند+یک ورق نان تست

نهار :یک لیتر آب میوه ترجیحا سیب یا هویج+یک لیوان ماست

شام:یک عدد تخم مرغ سفت+یک هویج پخته شده و رنده شده+200 گرم پنیر رزیمی یا کم نمک

روز یازدهم:

صبحانه:یک فنجان قهوه+یک حبه قند+یک ورق نان تست

نهار:یک عدد ماهی پخته یا کبابی+یک قاشق چایخوری کره+آبلیمو

شام: 300 گرم گوشت پخته یا کبابی +کاهو +کرفس

روز دوازدهم:

صبحانه :یک فنجان چای+دو عدد خرما

نهار: 3 عدد تخم مرغ سفت+یک عدد هویج پخته و رنده شده

شام : نصف سینه مرغ پخته یا کبابی بدون پوست +کاهو+ آب لیمو

سه روز رژیم نگهدارنده:

روز اول:

صبحانه :یک لیوان شیر

نهار:گوشت یا مرغ کبابی یا پخته+سالاد کاهو(خیار –گوجه فرنگی-سس آبلیمو)

شام:سوپ آبمرغ یا گوشت+3 ورق نان تست+3 عدد میوه

روز دوم:

صبحانه: یک فنجان چای+یک ورق نان تست+عسل

نهار: 5 ورق کالباس مرغ+گوجه فرنگی+یک عدد خیار شور+3 ورق نان تست

شام : نصف سینه مرغ+سالاد کاهو+یک عدد خیار شور+3 ورق نان تست

روز سوم:

صبحانه:یک لیوان شیر

نهار:گوشت یا مرغ کبابی+سالاد خیار و گوجه فرنگی

شام:سوپ مرغ+2 ورق نان تست+2 عدد میوه

منبع:http://www.ninisite.com 

 

بچه ها هرکی گرفت بیاد اثرشو تو نظرات بنویسه بقیه استفاده کنن

نظرات 26 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 9 اسفند 1389 ساعت 11:49

سلام من فقط سه روز رژیم کانادایی گرفتم یک کیلو کم کردم

آفرین عزیزم اما حتما باهاش قرص مولتی ویتامین هم مصرف کن تا دچار ریزش مو نشی

شیرین جمعه 26 فروردین 1390 ساعت 15:19

سلام من این رژیم و گرفتم ولی فقط ۴ کیلو کم کردم!

... شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 20:36

من توصیه می‌کنم این رژیم رو نگیرید ، چون من بیچاره شدم

۳ کیلو اضافه وزن رو بهم پیشنهاد دادن با این رژیم کم کنم ، وقتی‌ این رژیم تمام شد تمام هورمون‌های بدنم بهم ریخت و ۱۵ کیلو اضافه وزن پیدا کردم

وقتی‌ به دکتر گفتم ، گفت کاش قبلش مشورت کرده بودی

این تجربه شخصی‌ من بود

تلاش پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 16:40

این رژیم واقعا وحشتناکه...
من که داشتم می مردم..
کی گفته لاغری اینقدر عذاب آوره!

fattanhe پنج‌شنبه 26 خرداد 1390 ساعت 21:10

سلام دوستان - حالا میخوام بدونم این رژیم بلاخره وزن رو کم میکنه یا زیاد؟ واقعیه یا نه؟

بله گلم کم میکنه اما سخته من و مامانم دوبار تاحالا انجامش دادیم

fattaneh پنج‌شنبه 26 خرداد 1390 ساعت 21:17

سلام دوستان - میخواستم بدونم این رژیم واقعا وزن کم میکنه؟
یا طبق گفته این دوست آخری وزن زیاد میشه؟
لطفا جواب بدید ممنون میشم

behafarid جمعه 3 تیر 1390 ساعت 02:40

in rejimm kheyli khube man gerfetam va varzeshesh ro ham anjam dadam 6 kilo kam kardam :D

یاسی جمعه 3 تیر 1390 ساعت 04:43

سلام می خواستم بگم 3 عدد تخم مرغ در یک وعده زیاد نیست یا 10 عدد کالباس ممنون از شما

نه عزیزم همینشم کلی آدم ضعیف میشه تازه

غات شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 23:47

اگر کسی مولتی ویتامین استفاده نکند یا به جای قهوه شیر بخورد چه می شود ؟ چون من قهوه رادوست ندارم

زهرا یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 02:37

با سلام خدمت همه دوستان توپل مپل .من این روش را به کار بردم البته دقیق وبا ورزش خیلی خوب جواب داد وبه راحتی هفت کیلو کم کردم (حتما ورزش هم بکنید)بدون ورزش وخوب رعایت نکردن نتیجه نمی گیرید .

حسینی یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 10:34

در تمام برنامه ی غذایی نان نوشته نشده. میشه مصرف کرد؟؟؟؟؟؟؟؟

آیدا سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 22:15

سلام ، من این رژیم رو هفت روز گرفتم ، بیشتر طاقت نیوردم ، خیلی سخت و خسته کننده و تکراری بود ، هیچی اضافه بر اون نخوردم ، حتی خیلی کم تر هم میخوردم چون واقعا اشتها نداشتم ، اما هیچی کم نکردم

سایه شنبه 5 آذر 1390 ساعت 10:34

من هم این رژیم را کامل گرفتم و 6 کیلو کم کردم و وقتی تموم شد دقیقا عین بادکنکی همینجوری میری بالا و از وزن قبلی هم بیشتر میری بالا. تمام رژیمهای پروتئینی همینجوره حتی اتکینز. من متخصص رژیم هستم همه جورش در زندگیم گرفتم و هیچی مثل رژیم کم خوری و ورزش پیاده روی ادمو روی فرم نمیاره. هم پوستت خراب نمیشه و هم موهات نمیریزه و هم هورمونات مشکل پیدا نمیکنند. سه ساعت قبل از خواب هم هیچی نخور، در روز حتما یکدونه هویج موقع صبح بخور بعد رنگ پوستت ببین که عوض میشه. چای سیاه رو کلا بزار کنار و فقط از چای سبز استفاده کن. قبل از خواب اب نخور چون شب میری دستشویی و صبح با صورت ورم کرده بلند میشی و این به مرور باعث چروک زیر چشم میشه.

nabatali سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 09:49

من شش کیلوکم کردم وخیلی راضی هستم

[ بدون نام ] یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 11:33

سلام
منم این رژیمو گرفتم باشگاهم رفتم 7 کیلو کم کردم نه موهام ریخت نه چاق شدم

پونه دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 10:39

سلام من این رژیم و شروع کردم می خواستم بپرسم اگه غیر از غذاهای گفته شده روزی یکی دو تا میوه اضافه بخوریم رژیم بهم میخوره؟

نه عزیزم عینا باید بگیری
میتونی مولتی ویتامین بخوری :)

[ بدون نام ] جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 21:09

من این رژیم رو چندین سال پیش گرفته بودم خیلی‌ خوب بود ، ۵_۶ کیلو کم کردم
الان دوباره می‌خوام بگیرمش ، اتفاقی دستورش رو تو سایت شما پیدا کردم

پری پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 12:01

سلام دوست من این رژیمو بهم پیشنهاد داد اما من ی سوال دارم اینکه : قد و تیپ بدنی تئ این رژیم تاثیر نداره؟
من ورزشکار بودم اما بخاطر مشکلاتم ۴ساله که گذاشتمش کنار بخاطر همین ۵-۶ کیلو اضافه وزن آوردم.قدم ۱۶۰ و وزنم ۶۸!!!!
اما اندامم متناسبه و خبری از چربی زیر پوستی م نیس. حالا به نظرتون تغییری بدم تو این رژیم یا نه؟

نه عزیزم هیچ تغییری جایز نیست متاسفانه
موفق باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 17:48

خیلی ببببببببببببببببببببببببببد بود

mari شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 23:27 http://mari

سلام منم فکر کنم این رژیم خوب نیست. من 2روز گرفتم سردرد گرفتم حد اقل یک میوه تو میان وعدشون میذاشتن

هاجر یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 08:35

سلام من این رژیم رو به طور کامل گرفتم و7 کیلو کم کردم میشه گفت رژیم سختیه چون بعد از ظهر ها احساس گرسنگی و ضعف داشتم ولی به نظرم می ارزه اگه بتونین روزی نیم ساعت پیاده روی داشته باشید که کاهش وزنتون بیشتر می شه

ساناز دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 16:07

سلام من روز هشتم رژیم هستم اما فقط 2.3 کیلو کم کردم
خواهش میکنم راهنماییم کنید
ممنون میشم
به کمکتون خیلی نیاز دارم

خب همنم خوبه چون بدنهای مختلف به رژیم ها جواب متفاوتی میده

مه لقا سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 23:06 http://Googl.com

من طی بارداری اولم ٣٥ کیلو اضافه کرده بودم بعد یه دوره ٢٧روزه ١٢ کیلو وبعد دو ماه دوباره یه دوره کامل رفتم. شدم ٦٥ و خیلی عالی جواب داد نتونستم سری سوم رو هم داشته باشم. جالب اینجاس که سری دوم خیلی دقیق نبود و بقول ناشر ملحوم هم میزدم با این وجود خوب کم کردم. من شوهرم این رو بهم معرفی کرد. خودش وزنش مجددا بدست اورد ولی من نه.... بنظر من این دستورها و داروهای لتغری باید با بدن فرد همخونی داشته باشه... کسی که باخوردن شیرنی و کربوهیدرات اضافه وزن اورده باید إز دستوراتی که درس کأخی تدریجی اینهاسترو استفاده کنه. یا کسی که با زیاده خوری همه مواد غذایی به اینروزافتاده باید إز دستوراتی که حجم غذا و کالریشونو کم میکنه استفاده کنن و ..........

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 11:00

من این رزیم رو نگرفتم ولی به نطرم مسخره هست که هرچی گفته حتما باید رعایت کرد . مثلا فرق کاهو با خیار چیه . اگر جایگزین بشه . یا بجای اسفناج پخته سالاد بخوریم . یکی از آشناها گفت یک ماه این رژیم رو گرفته 12 کیلو کم شده و تاکید داشت که حتما باید هرچی گفته رعایت کنی . من روزی یک و نیم ساعت پیاده روی میکنم به نظرم ورزش فقط سایز کم میکنه ولی برا وزن کم کردن هروقت کم خوردم وزنم پایین اومده و هیچوقت از ورزش وزن من پایین نیومده . در هر صورت هر کی سیستم بدنی خاص خودشو داره و خودشو بهتر میشناسه که چطور میتونه بدون عوارض وزنش کم بشه .

فرزانه شنبه 31 تیر 1391 ساعت 13:13

سلام
من قبلا این رژیمو گرفتم بد نبوده
الانم 5 کیلو اضافه وزن دارم لطفا راهنماییم کنیدکه بعد رژیم میتونم به وزن ایده ال برسم؟ یعنی 5کیلو کم کنم؟؟

اگر قبلا اثر کرده امیدوارم اینبار هم اثر کنه دوستم :)

آرزو سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 09:07

سلام من تا حالا خیلی رژیم های زیادی گرفتم و خیلی هم کم کردم اما بعد از اتمام دوره دوباره به وزن قبلیم میرسم چه کار کنم قدم ۱۶۰ و وزنم ۷۱ از این اضافه وزن دارم دیونه میشم با این که کارم جوریه که همش دارم راه میرم بازم کم نمیکنم یعنی به نظرتون میتونم ۱۰ کیلو کم کنم؟به ۶۱ کیلو برسم؟با توجه به اینکه دو ماه دیگه عروسی خودمم هست یعنی میشه لباس عروسم قشنگ تو تنم باشه؟خواهش میکنم کمکم کنید.......

عزیزم شما بدنت به رژیم عادت کرده برای همین جواب نمیده
یک هفته کامل رژیمو رها کن بعد یک رژیم ساده شروع کن من بهت رژیم یک روزه مرغ رو هفته ای یک روز یشنهاد میکنم کارهای زیرو هم انجام بده عروس خانوم
ناشتا یک لیوان آب ولرم + یک لیمو ترش
نیم ساعت قبل از نهار سه تا زردآلو یا یک سیب
روزی دو تا بیست تایی دراز نشست
ایشالا کم میکنی اما عزیزم عروس تپل سالم خیلی بهتر از عروس افسرده و ضعیف خودتو اذیت نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد